Femten spennende fakta om deg + et bilde

28. november 2015 — Legg igjen en kommentar

Jeg må jo bare innrømme at jeg med det samme begynner å kave fælt inni hodet mitt med å kalle noe ved meg for «spennende». Det er gode gamle janteloven som kicker inn. Men det betyr bare at dette er en bra øvelse for meg. Å si noe om det hjelper faktisk mye.

1. Jeg kaller alle dyr for «pus».

2. Snakker alltid med dyr når jeg møter dyr.

3. Jeg er transbegavet, og har en tro på at tokjønnsmodellen vi bruker nå er bygd på falsk/utdatert forskning. Med andre ord mener jeg at å dele inn alle mennesker med utgangspunkt i kjønnsorganene deres er feil.

4. Jeg tar av på dansegulvet.

5. To av tatoveringene mine er av katter, og etterhvert blir det nok flere.

6. Jeg gikk fra ekstrem-araknafob til å la edderkopper gå på meg i løpet av 2015.

7. Jeg lager lydeffekter til det meste jeg gjør. Hvis du har hørt meg gjøre dette så har jeg bare en ting å si: det er mye verre når jeg er alene.

9. Jeg tror ikke jeg har barbert leggene i år.

10.  Jeg klarer ikke helt å ha samme hårfarge/frisyre mer enn mellom to til seks uker tops.

11. Jeg har en pusevenn med navn Pigo, hun er katten jeg har tattovert på armen min. Nå når hun er langt borte fra meg, savner jeg henne fryktelig.

12. Jeg elsker animasjon og naivisme som kunstform.

13. Det var ikke før etter jeg kom i behandling at jeg faktisk begynte å like mat, og bare plutselig en dag sluttet å spise kjøtt helt uten videre.

14. jeg er ultra simsnørd.

15. og språknørd.

+ et bilde. Det ble et bilde av hva jeg har tatt meg til i dag:

20151128_231139.jpg

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

