Travel Tirsdag

1. desember 2015 — Legg igjen en kommentar

Jeg kom meg faktisk ikke hjem og til ro før nå. Nå slager klokken straks elleve, og internett slås av. Jepp. Hahah føler meg snytt for en del dag på internett. Anyway, jeg har vært på skolen, hvor jeg bl.a har fargelagt litt i pausene. Det er et deilig avbrekk fra matten jeg jobber med. Jeg var på biblioteket og lånte en bok som heter «Kollektivt Selvmord» som jeg fikk begynt å lese på i dag også.

Tirsdager er som regel veldig travle dager for meg siden det er skole, og jeg drar på møte (selvhjelpsgruppe) den dagen.
I dag ble det bare rett på toget etter skolen, og deretter med tbanen også hele regla tilbake igjen. Med mye venting i mellom der selvsagt siden toget hit jeg bor kun går én gang i timen. Men til tross for at det har vært travelt og stressende og jeg er helt sinnsykt sliten,så sitter jeg igjen med en følelse av en vellykket dag.

Nå må jeg jo bare ta fart hodestups rett i seng. Forte meg å sovne. Fordi i morgen skal jeg nemlig på Rikshospitalet.

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

