7. fem ting du elsket da du var yngre

4. desember 2015 — Legg igjen en kommentar

1. Dalmatinere

2. Duran Duran


(elsker fortsatt Duran Duran)

2. skoledagbøker 

Jeg greide aldri å bestemme meg for hvilken jeg ville bruke, så jeg hadde alltid flere skoledagbøker per sesong. (den snoopy boka husker jeg godt, og ommentrent alle på det samla bildet hadde jeg faktisk)

3. Cheez Doodles

Jeg hadde en besettelse. Seriøst.

4. The sims 


(elsker jeg selvsagt fortsatt)

5. Pokèmoncewvwoj

Jeg husker godt første gangen jeg så Pokèmon, det var en tidlig lørdagsmorgen i sokkenleiligheten til meg og mamma da vi bodde i Bodø. På lørdagsmorgen pleide jeg alltid å ta med meg dyna ut i stua og se på tv. På den tiden var det jo kun på lørdager det fantes tegnefilm, bortsett fra barnetv på nrk, men tv2 viste jo mye tøffere ting syntes jeg. Dette var første gangen Pokèmon ble vist på norsk tv mener jeg. Jeg var jo frelst med det samme.

Det var egentlig ganske vanskelig å komme på disse 5 tingene. Jeg vet ikke helt, men jeg strevde faktik litt med dette punktet. Jeg tror det har noe med at det er faktisk litt tungt å tenke tilbake på da jeg var yngre, med tanke på at jeg ser tilbake med så granskende blikk etter å ha vært i behandling i snart 10 måneder. Det er mye blandede følelser når jeg tenker tilbake, og jeg har veldig lett for å velge å ta meg til noe helt annet når de ikke-så-gode i den blandingen kommer til overflaten.

Men anyway. God Helg alle sammen 🙂

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

