9. ti artige/fine ting i huset/leiligheten din

9. desember 2015 — Legg igjen en kommentar

Selv om jeg bor på institusjon, så er det jo bare et hus, og et ganske fint hus faktisk.20151209_113806.jpg

men dette er jo den fineste kroken i huset. Den har jeg selv stelt i stand hehehehe. Sånn, jeg har flytta tingene bort dit, og satt plantene på det viset. Jeg liker veldig godt å sitte i den stolen ved den største planten.

På rommet i en skål i vinduet har jeg masse pyntesteiner, og oppå dem har jeg lagt diverse artikler som har emosjonell betydning for meg.

  • Det er en kjærlighet på pinne-blomst og en plast-firfisle som jeg fikk av hun som jeg delte rom sammen med i 6 måneder på forrige behandlingssted.
  • Pin med symbolet for Transgender som jeg kjøpte på Oslo Pride 2015
  • Pin fra NOAH som jeg fikk på Vegetarfestivalen 2015
  • En elektrisk dingseboms jeg fant en gang jeg og kjæresten var ute på oppdagelsesferd.
  • Et fossil av en Trilobitt som jeg fikk i bursdagsgave av kjæresten.
  • og en rosa kiste med en trekt tann i. Akkurat den er jeg glad i fordi det var den første ordentlige hyggelige tannlegen jeg har møtt, og jeg kjente overhodet ingenting når tannen ble trekt. Så det er et minne fra den dagen jeg kom meg litt over tannlegeskrekken min.
  • De selvlysende stjernene mine som jeg har rundt om kring på romveggene. De hadde jeg både på det forrige rommet mitt i Drøbak, og her. Jeg er veldig glad i de.

image

  • Den lille silikon-bilderammen med bilde av Pigo i betyr veldig mye for meg, fordi hun betyr så mye for meg.  Det bildet har jeg hatt med meg hele veien i denne behandlingen. Det bildet er forresten også det bildet jeg har tattovert av henne på venstrearmen.
  • Katte-bokstøtten min. Akkurat nå støtter den bare veggen fordi jeg synes den er så vakker. Det er egentlig et par, og den andre får støtte bøkene mine. De bokstøttene var noe av det første jeg kjøpte til rommet mitt da jeg flytta inn på rommet mitt i Drøbak.
Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

