Inspirert jul

30. desember 2015 — 1 kommentar

Jeg har hatt en veldig fin juleferie så langt. Feiret julaften hjemme til mamma, med søsken, stefar, tante, unkel og søskenbarn. Ovenfor har jeg tatt med et lite utvalg av julegaver jeg fikk. Det går mer og mer i konvolutter jo eldre jeg har blitt, merker jeg. Det eneste ønsket jeg faktisk spesifiserte i år var boxershorts, og det fikk jeg!

En av de andre gavene jeg fikk var fargelegging, som jeg ble veldig glad for selv om jeg hadde det samme tusjsettet fra før av, for det fikk nemlig et par andre her stor glede av:

min kjæres to barn.

Det satte også i gang inspirasjonsorganet i meg igjen, i slik grad at jeg tok meg råd til en hel haug med nye tusjer og en ny fargeleggingsbok. Julegave til meg selv. ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

One response to Inspirert jul

  1. 

    Den Animorphia boka fikk jeg også! Gleder meg til å forbanne verden hver gang jeg havner utfor streken. Gleder meg til i morgen btw! Har til og med laga marengs

    Lik

Legg igjen en kommentar

