Ønsker for 2016

1. januar 2016 — 2 kommentarer

Min gode venninne Maja skrev et innlegg om dette, og jeg fikk så lyst til å gjøre det samme.
Her er det jeg ønsker for meg selv i 2016.

  • Spise mer. Eksperimentere mer med mat slik at jeg finner flere ting jeg liker å spise.
  • holde meg til brus og godteri kun på lørdager.
  • Komme inn på – og begynne på skole.
  • Kanskje få meg jobb.
  • Gå mer turer i skog og mark.
  • Utforske masse.
  • Prøve nye ting, utfordre meg selv.
  • Komme nærmere til å få begynne med testosteron.
  • Praktisere mindfulness i så mange hverdagslige gjøremål som jeg kan.
  • Ta vare på mine kjære og nære, og andre rundt meg.
  • Bruke kreativiteten min til et prosjekt.
  • Få kjempemange flere grønne planter.
2 responses to Ønsker for 2016

  1. 

    Så enig i det med grønne planter og godis på lørdager 😉 Fine ønsker. Håper alle blir virkelig ❤

    Lik

  2. 

    Så glad for at jeg «snublet» over bloggen din, skal sette meg ned å lese litt her. Og siden jeg har alltid vært fascinert av deg så regner med jeg blir en ny bloggstalker 🙂

    Fine ønsker du har her!
    Godt Nytt år til deg og måtte alle dine ønsker komme i oppfyllelse!
    🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

