13. Ti ting du virkelig setter pris på.

4. januar 2016 — 1 kommentar

Det tok meg mye lengre enn tredve dager å komme meg igjennom denne «30 punkt på 30 dager» lista, men jeg gir ikke opp! Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle at det tar litt tid, jeg har i hvertfall bestemt meg for å gjøre den ferdig.

  1. Å legge merke til at planter har vokst
  2. Klemmer
  3. Å kan gjøre «ingenting» sammen med noen
  4. Å ha dyr rundt meg
  5. De gode menneskene som støtter meg
  6. Den vakre, vakre kjæresten min
  7. Folk som kan se tegnefilm sammen med meg
  8. Å kunne være en støtte for andre
  9. Luktene i skogen
  10. Barnlig glede – barnlig entusiasme
One response to 13. Ti ting du virkelig setter pris på.

  1. 

    Eg ælsk deg!

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

