Måned for måned 2015

7. januar 2016 — Legg igjen en kommentar

2015 har vært det absolutt viktigste, mest lærerike, mest innholdsrike og mest verdifulle året i hele mitt liv, er jeg sikker på. Det er veldig mye som har skjedd i år, og ikke alt har vært strålende fantastisk hele tiden, det har faktisk vært veldig mye vondt også, men det er  også en del av reisen. I dette innlegget skal jeg fokusere på de fine tingene dog, og det var en del av dem! Håper jeg kan smitte litt av livsgleden jeg har følt dette året over på deg 😉

Januar
Stakkar lille Pigo fikk inngrepet sitt. Kastrering og ID merking ble gjort denne måneden i fjor.

Jeg designet og fikk tattovert nydelige Pigo på armen min som cover up for en gammel tattovering.
Er stadig like fornøyd!

Februar
16. Februar 2015 la jeg meg inn i rusbehandling i Drøbak, og har vært rusfri siden.

Mars
8. Mars toget med min bestis Marius.

Sto på slalåm for første gang, og døde ikke! Neida, det gikk faktisk innmari bra, elsket det!

April
Kjæresten min kom på besøk, (første gang jeg ser han siden jeg la meg inn) og vi dro på Akvariet.

Mai
Feira 17.Mai i Drøbak, og hadde på meg kjole for første og siste gang i 2015

1431894340346

Fikk meg en ny venn (planten) – og trakk ei tann

Juni
Årets første bad (tror jeg)

20150607_155836

Første permisjon hjem til Mo I Rana

Oslo Pride

Juli
Skeiv Ungdoms Kjønnsmangfoldsleir!

Bragdøya – Kristiansand

August
Generelt bare gjort masse koselige ting i det fine sommerværet

September
Flyttet til Spydeberg – Tok en tur til Harstad – og en tur til Mo I Rana

Oktober
Kjærestebesøk med glowsticks og dansing! (Klikk her for å se videoen på instagram)
– Konsert med The Prodigy med Marius! –

November
Mer kjærestebesøk, og vi spiste på fin-restaurant så vi drakk cola fra stettglass

Desember
Utforska skogsmarken i Spydeberg for første gang – begynte å bo i ny leilighet – julebord

Det er kanskje noen som legger merke til at håret mitt har vært mye i forandring i år, hehe, og det er vel et lite hint om hva neste innlegg handler om 😉

Hvilken var din beste måned i 2015?

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

