17. Oversikt over hva du har i veska

12. januar 2016 — Legg igjen en kommentar

Jeg har ikke veske da, men jeg har alltid med meg ryggsekk! Denne ryggsekken er Eastpak-sekken min, som også er underlaget til tingene på bildet her. Alt etter hvilken dag det er finnes det jo forskjellige ting oppi der, men jeg kan vel få med basic’en med utgangspunkt i dagen i dag.

  • Lommebok (med 9 månedersnøkkelringen min på)
  • Key Lime Pie Lip Balm fra Lush
  • Mobil
  • Headset

Ikke de mest spennende greiene, men det var faktisk bare det jeg hadde oppi der i skrivende stund.

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

