Lush liksom!

21. januar 2016 — 1 kommentar

Jeg har vært så heldig å fått en arbeidspraksis på Lush(!), og i går var første arbeidsdag. Det ble en lang første arbeidsdag også, fra to til ni! Jeg liker Lush veldig godt, har syntes det alltid har vært koselig å komme inn dit, og etter første opplæring  kan jeg si med sikkerhet at jeg er grundig imponert. Jeg håper virkelig at jeg en dag kan få til å huske på alle de navnene og ingrediensene, og bruksområdene til alle de produktene så godt som hun jeg arbeidet sammen med! Samt finne min egen måte å betjene kunder så godt som min medarbeider i går. Jeg ble helt tatt av vinden.

Det er jo litt skummelt med det første, når man skal begynne i ny jobb. I hvert fall var det det for meg de andre gangene også. Litt sånn sommerfugler i magen, og ikke den deilige typen. Det som er deilig er å kjenne på at jeg faktisk har en indre drivkraft som forteller meg at det er helt normalt, og at så lenge jeg fokuserer på det jeg vil så kommer jeg til å få det til.  Da jeg var yngre greide jeg ikke å tro på sånt, og det gjorde at jeg ikke greide å beholde noen av de praksisene jeg var på. På en eller annen måte satt jeg alltid kjepper i mine egne hjul. Fordi jeg var redd. Jeg er redd nå også, men jeg lar meg ikke styre av den frykten. Jeg vet at ting blir bedre, fordi jeg har erfart det. Og uansett om ikke alt blir slik jeg hadde sett det for meg, så spiller det ingen rolle, fordi ting er ok i dag. Hva enn som skjer i morgen er irrellevant, fordi i morgen eksisterer ikke enda.

Jeg har sommerfugler i magen for neste skift, men jeg vet det kommer til å ordne seg. Uansett hva som skjer.

Pleier du å gå innom Lush? 

One response to Lush liksom!

  1. 

    Helt normale følelser ☺ Bare vær deg selv, så kommer resten seilende på ei fjøl. Lykke til!

    Lik

Legg igjen en kommentar

