Her kommer jeg

29. januar 2016 — Legg igjen en kommentar


Første dag i bakken overstått. Det er litt under et helt år siden sist jeg sto på ski,  som var første gangen jeg sto på ski forresten, men det kjentes jo egentlig litt ut som det var i forrige uke ellerno.  Sånn bortsett fra at jeg kjenner at kroppen ikke har hatt en aktiv vinter (au føtter auu lår aaauu rygg rumpe nakke armer), så gikk det veldig bra.  Ikke et eneste fall. Yay! Det er en hel dag i morgen og da selvsagt.

Dette er en tur arrangert av institusjonen, og jeg merker hvor mye lettere det er å finne ting å klage på enn hvis jeg hadde vært her for egen motor. Jeg tok meg en liten peptalk med meg selv i går da vi ankom (etter drøyt fem timer buss) og kom frem til at denne turen blir kun til det jeg gjør den til. Huske på å fôre rett ulv osv. 
For de som ikke har hørt den før så var det en referanse til den gåta med to ulver. En ulv representerer alle gode følelser, og den andre representerer alle vonde følelser.  Hvilken av de er sterkest?
– den du mater.

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

