Spørrerunde

1. februar 2016

Jeg håper det er noen nysgjerrigperer det ute for nå tar jeg nemlig for meg bloggens første spørsmålsrunde.

Jeg er nemlig veldig nysgjerrig selv på hva dere tenker på.

Kommenter dette innlegget med et eller flere spørsmål,  og spør gjerne anonymt. Det er noen ting som ikke er like lett å spørre om,  det har jeg forståelse for,  men jeg vil gjerne dere spør om de vanskelige greiene også. Jeg skal svare så godt jeg kan.

  • noe du ønsker at jeg forklarer eller utdyper litt mer?
  • Hva betyr (hvasomhelst)?
  • Hva synes du om (hvadetskullevære)?
  • Osv 🙂

BARE SPØR MEG OM NOE!

5 responses to Spørrerunde

  1. 

    Hvis du kunne bestemt over verden og gjort hva du ville, hvordan ville verden sett ut? Og hvordan ville det vert å bo i Noreg?
    Syns du det var vanskelig i gymmen på skolen?
    Hvilken årstid liker du best?
    Hvordan er Kjærsten din? 😍

    Lik

  2. 

    Er du lett å fornærme?
    Hvilke festivaler har du vert på?
    Hva er fav bandet ditt og hvilken musikksjanger liker du best?
    Hva skal karakteren din i hunter hete og gleder du deg til å spille rollespill?

    Lik

  3. 

    Et produkt som vil være vanskelig å leve uten?
    Din livrett for tiden?
    Det fineste du vet?
    Din første forelskelse?
    Beskriv ditt drømmehus.

    Lik

  4. 

    Så kjekt med en spørrerunde så vi følgere kan bli bedre kjent med deg! 🙂
    – Ønsker du å få barn? Hvorfor/hvorfor ikke?
    – Hvordan stiller folk du møter seg til at du er trans? (Fordomsfulle, åpensinnede, etc?)
    – Trives du i den nye jobben på Lush?
    – Har du noen hobbyer/interesser som du driver med?

    Ha en fin dag!

    Lik

  5. 

    Hvordan håndterer du folk som har andre verdier enn deg?
    Hvordan er rutinene dine?
    Hvordan takler du vonde følelser?

    Lik