22. Favorittproduktene dine (hår, sminke, hygiene osv)

8. februar 2016 — Legg igjen en kommentar

productsSandstone såpe og scrub / Buffy kroppsbalsam med scrub / Let the Good Times Roll ansikt- og kroppsrens / Tea Tree Toner / Ultra Bland sminkefjerner / Fudge Matte Hed hårstyling

Det er jo selvsagt mye Lush her siden jeg har prøvd ut mange av dem for å bli kjent med produktene jeg skal jobbe med, og dette er de produktene jeg bruker på en daglig basis for øyeblikket. Hvis du ikke har prøvd disse så kan jeg anbefale de, på egen erfaring. Det er superhjelpsomt å spørre de ansatte på en Lush butikk om hvordan du kan bruke de forskjellige produktene, for det er ikke alltid så lett å vite, jeg gjorde i hvert fall ikke det, det kan jeg ærlig innrømme, men de er mer enn villige til å vise og gi tips 🙂

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

