23. 5 dyr du kunne tenke deg å ha (trenger ikke være tradisjonelle husdyr)

11. februar 2016 — Legg igjen en kommentar
MiniatureBullTerrier_hero

Bull terrier

1: Det er ingen hemmelighet at jeg har veldig, veldig, veldig lyst å ha en bullibull terrier i livet mitt en eller annen gang.

tumblr_m9pddncspi1r7eh38o1_500

googlet «cute cockateal»

2: En fuglekompis, kanskje en nymfeparakit for det hadde vi da jeg var liten

googla cute leopard gecko

3: Leopard gecko kanskje

26

Teto og meg

4: Jeg skulle gjerne hatt en ekte Nausicaä «foxsquirrel»

googla bare more cats

5: Mere kattepus I guess?

Hva er det første dyret du kommer på?

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

