Oppsummering av min Februar

29. februar 2016 — 2 kommentarer

Jeg har..
PLANTET HVITLØKSFEDD! og jeg er skikkelig stolt av den. Den er søt.

Hvitløken min hadde ligget litt for lenge på et småvarmt sted og fått små grønne spirer på seg, så jeg googlet om det gikk an å plante, og jammen gjør det det! Spirene er spiselige, og smaker logisk nok hvitløk de også, bare litt mildere kanskje.

HATT BESØK AV SNUSKEN MIN!
img_20160227_222911.jpgI en i hel langhelg, og vi har vært på danseparty med både dj’er, svette kropper, glowsticks og uv maling – og best av alt – helt rusfritt arrangement.

FIKK BOLIG I OSLO! På Tøyen! Men jeg har ikke flyttet dit enda, så bilde av akkurat denne hendelsen mangler.

2 responses to Oppsummering av min Februar

  1. 

    Uuh, gratulerer så mye med bolig! :))

    Lik

Legg igjen en kommentar

