Enda en superdigg middag

7. april 2016 — Legg igjen en kommentar

I dag har jeg også vært flink. Har reist hit og dit og møtt opp på de avtalene jeg hadde. Det er kanskje noe folk flest tar for gitt, men for meg så er det noe jeg gir meg selv en goood klapp på skuldra for.

Ikke nok med det. Føler virkelig jeg har kommet meg inn i en god greie her – god mat to dager på rad! I dag valgte jeg å følge enda en av Veganmisjonens fine oppskrifter: veganmisjonen.com/2012/10/tofu-oppskrift-wok.html

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Savoy kål snittet i tynne strimler. Vil anbefale å skjære av de tykkeste nederste hvite delene – de er veldig harde.. fant jeg ut av etterpå.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

marinert med soyasaus, rapsolje, tomatpuré, hvitløk, rød chili, og litt nykvernet pepper

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

stekte savoykålen i litt balsamico, stekte risen bittelitt, og vah-lah

  • Synes du det så digg ut?
  • prøvd oppskriften selv?
  • 🙂
Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

