Akibesøk

17. april 2016 — 1 kommentar

For en uke siden fikk jeg besøk i fra nord. Aki er en barndomsveninne av meg, og når jeg er med henne blir jeg automatisk en enda mer grimasete og barnlig versjon av meg selv.

Det har vært kjempehyggelig å få besøk, særlig siden det var så lenge siden sist vi møttes. Jeg synes også det er så morsomt å være i stand til å vise (litt) rundt her i Oslo. Det er fortsatt så sprøtt at jeg bor i Oslo.

Tusen takk til Aki for en fantastisk fin helg med sightseeing, spa-kveld, dansing og masse latter ❤

One response to Akibesøk

  1. 

    Ååh, så hyggelig å se dere sammen igjen! Så kjempekoselig ut :))

    Lik

Legg igjen en kommentar

