Bestiskonsert

20. juni 2016 — Legg igjen en kommentar

ronmadOnsdag forrige uke kom endelig konserten vi hadde ventet på i flere måneder (flere år for noen av oss), nemlig Iron Maiden. Det var for meg et skikkelig spesielt øyeblikk å få gjøre dette sammen med mine beste veninne Maja, siden det er hun som skal ha mestparten av æren for å ha fått meg til å digge Maiden så mye som jeg gjør, ved å kontinuerlig gi meg masse positive assosiasjoner til musikken. Det er oss sammen, synger, danser, har det rett og slett jævlig bra. Denne gangen hadde vi sitteplasser, så vi fikk ikke bevegd på oss så mye, men vi sang for full strupe.

Det har vært kjempekoselig å få besøk av Maja og Erik her i Oslo. Hun er virkelig den jeg kan snakke med om alt. Min største støttespiller når jeg har vært på bunn, for hun har sett meg der. Hun er familie.♥

Vi satt ganske langt unna, men det var helt rått uansett.

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

