hm

21. september 2016 — 1 kommentar

Jeg lever enda som de sier,  jeg lever bare ikke et sånt blogg-interessant liv om man kan si det på den måten.

I august begynte jeg hvor slapp med utdannelsen min i 2011. «Påbygging», «studiespesialisering til generell studiekompetanse» – jeg er aldri helt sikker på hvordan jeg skal ordlegge det på en måte som illustrerer nøyaktig hvor lite spennende type utdanning  det faktisk er.

Jeg tenkte jeg skulle strø litt bilder på innlegget nå, bare sånn for å samle noen små glimt av livet her.1474419713073

bilde en og to: Jeg fikk besøk av min mor for noen uker tilbake.  bilde 3: en katt jeg så som satt på det trappetrinnet begge gangene jeg gikk den trappen den dagen, bilde 4: frukt av naturfagtimen

One response to hm

  1. 

    Om det så er superhverdagslig, så elsker jeg bloggen din. Hadde elsket flere oppfateringer. Du er sterk, vakker og inspirerende. Hilsen boen som har fulgt deg lenge. ❤

    Lik

Legg igjen en kommentar

