20. 5 fine ting med våren, sommeren, høsten og vinteren.

17. januar 2016 — Legg igjen en kommentar

Våren:
— lukten av helt splitter nye babyblader og blomster som kryper ut av fjorårets vegetasjon
— å sitte ute i solen i tskjorta mens det egentlig er kaldt, men har ikke kjent på solvarme på så mange måneder at jeg ikke merker det.
— Det begynner å bli lyst, så mye, mye lysere ute.
— Spenningen og forventningen til at det snart blir sommer.
— Kan bruke sykkelen igjen!!!

Sommeren:
— (naken)BADING.
— Lukten av nyklipt gress.
— Sommerlig spontanitet. Ut på eventyr!
— Å legge merke til alt livet. Til og med småkrypene.
— Glovarm sand, sånn skikkelig fin glovarm sand.

P7222096

Høsten:
— Lukten av at vegetasjonen begynner forråtningsprosessen igjen.
— Når bladene fortsatt sitter på grenene, men de er helt gule, oransje og røde.
— Rare sopper
— Myggen gir seg
— Bærplukking (!)

Vinteren:
— Når snøen er så tjukk og ny at den ser ut som marshmellows.
— Å trø på kram snø.
— Nå som jeg har funnet ut at jeg liker å stå på slalom er ikke vinteren så verst, men etter et helt liv oppvokst med vinterene vi har i Nord Norge, og at jeg generelt aldri har vært glad i kulde, så er jeg litt lei og har ikke stort mer positive ting å si om saken.

Noen av punktene du er enig i? Fortell meg gjerne 🙂

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

