Bare fem timer buss hjem igjen da

31. januar 2016 — Legg igjen en kommentar

Jeg kan i hvertfall meddele at Stöten Skisenter får terningkast ett for sitt vegetariske tilbud.
Jeg hadde egentlig ikke forventet meg noe annet,  du vet,  det er en sjelden men selvsagt veldig hyggelig overraskelse når et kjøkken kan vegetar, men dette kjøkkenet maktet å servere baconbiter i salaten(!) noe som egentlig bare var komisk, hele håpløsheten var egentlig bare komisk, fordi vi veggiser spiser jo bare salat ikke sant (ironi), men så var det bacon i salaten. Epic fail liksom.

Det var i det minste fint vær og bra føre på siste dagen. I motsetning til dagen før det igjen, da jeg var søkkvåt før jeg i det hele tatt hadde kommet meg av heisen. Jeg har alt i alt levd etter det at man får ikke mer ut av situasjonen enn det man selv lager det til, så jeg sitter igjen med en følelse av at jeg får egentlig til det meste jeg bestemmer meg for. Det er en veldig kul følelse.

Ingen kommentarer

Be the first to start the conversation!

Legg igjen en kommentar

